21 december

ajaaaa.

21 december idag ja, vilket betyder att det är 3 dagar kvar till julafton. Det är mys!
det betyder också att det är 6 dagar kvar till den 27;e. Som kommer att bli skoj.
Och sist men inte minst, så betyder den 21 december, att det är 10 dagar kvar till nyårsafton.
Som jag inte vet riktigt säkert vart jag ska fira än, men jag vet att det kommer att bli bra. Det måste det bli :]

Idag ska jag & min bror julstäda huset. För att vi är så snälla och mamma och pappa blir så glada då.
(fast egentligen blir vi fett tvingade men det hade jag inte ens behövt nämna).
Sen blir det filmmys i soffan resten av kvällen. Är så sjukt trött och sliten så ja tror jag måste sova hela lovet nästan.. hihi.

Nej, nu väntar golvmoppen och dammsugarn och allt sånt där roligt. -.-
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0