lördag

Bra dag/kväll igår!

missade typ byssen hem ifrån skolan men det gjorde inget.
hockey med anna, leksand vann och oliver är bäst ♥♥
Erik vann idol, inte speciellt oväntat men asbra.

resten av kvällen bestod av chipsmys med anna i soffan och sen massa annat tok. (y)



♥♥♥
dålig bild javet, men det gör inget :)


idag när vi vaknade så spelade vi tv spel ett tag, sen gick vi ner på rättvik och åt pizza.
rätt starkt utav oss att inte ta bussen eller ringa efter skjuts måste jag säga alltså ;)
nu sitter jag här ensam igen och försöker peppa mig själv till att plugga lite matte. Bleh.
mitt huvud sprängs och mina ögon vill inte riktigt hålla sig öppna, att bara få lägga sig i soffan och titta på tv känns väldigt frestande men nä... =(



åh jag orkar inte att jag måste faila hela tiden. Allt blir bara mer och mer fail för varje dag som går.
jag orkar inte. Jullov? jatack!


Kommentarer
Postat av: annaaaoos

kvällen var askals!

du är gryyyyyym bryyydeen! :D haha, love you <3

& jag vet att du "missade bussen så jag fick vänta =( ;)

2009-12-12 @ 21:48:35
URL: http://annaaawernfeldt.blogg.se/
Postat av: J

förlåt för allt, och det är mitt fel för det mesta att du känner att du failar. Jag önskar bara att allt kunde bli bra, jag kan inte be om för mycket förlåtelse för mitt beteende och som jag sa igår så tvingar jag dig inte att orka med mig men jag skulle verkligen uppskatta det.

2009-12-12 @ 23:27:51
Postat av: Z A N D R A :)

Hej! :D

allt bra?

2009-12-13 @ 18:25:17
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0