dagen före dagen före julafton ;)

TJATJA!
bara så att alla vet så ser jag ut som en annanas i håret och jag saknar sommaren.

idag har jag bara varit med anna och chillat. Vi stoppade nejlikor i apelsiner och lyssnade på julmusik. Försökte peppa upp våran julstämning lite helt enkelt. Det var mys. Sen tittade vi på tv och vi båda somnade i soffan.
trevligt trevligt.

Imorgon är det nog jobb som gäller för min del. Så måste försöka komma i säng innan klockan 3 inatt liksom, så att jag inte vaknar klockan 2. Som vanligt. Det är typ inte okej..Seeeeeeen ska jag hem och sova ännu tidigare så att det blir den 24;e så att jag får öppna julklappar ;) HAHA.

Nej men ja, nu måste jag fan duscha. Mitt hår är, ah. Ni vill inte ens veta hure ser ut just nu. INTE okej.

åh jag vill spola tillbaka tiden till granny goes street lite just nu.. SAKNA.





haha jag försöker titta i kors! jag är inte så där wind egentligen (a)


hahah, fråga inte.. ;p


♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: annapanna!

de var mys, vi skapade julstämmning, och våra fina apelsiner blev ju urgölliga ;) :D haha !

HAHA, ja du ser då ut som en annanas ihåret helt klart :') men jag ser ut som en platt jävel :D



hihi grannygoestreet var best, likasom du <3

2009-12-22 @ 21:40:25
Postat av: världens bästa JESSICA!

Oj, sikken kagge jag hade på dendära bilden dåe :P mahahaahha, :(

Sakna der blonda håret och SOMMAREN!

Sommar 2010 kommer bli bästa någonsin :D <3

2009-12-23 @ 13:54:50
URL: http://ajsf.blogg.se/
Postat av: JENNIEEE

men bilden :( full liteeee

2009-12-23 @ 20:11:01
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0