godnatt? godmorgon? eh.

varför kan jag aldrig sova längre? Det är galet irri. Helt sjuuukt irri. Haha.
Det är inte det att jag inte är trött, för det är jag, verkligen. Vill inget hellre än att bara kunna somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Så som jag kunde göra förut. Men nu måste jag alltid ligga vaken flera timmar innan jag kan somna. suxxxxx.

Aja, imorgon (eller ja det blir ju egentligen idag, eftersom att klockan nästan är halv 4 och jag snart ska gå upp -.-) (hm nej okej, kanske inte snart, men om några timmar då.) haha fult med så många paranteser då. ;)
nu har jag till och med glömt vad jag skulle komma till... Jo just det, jag ska till borlänge ja.
naiz.

nej nu måste jag fan försöka få någon timmes sömn så att jag slipper gå runt som en zombie hela dagen imorgon.
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0