gonatt elle

Ja, vad ska man säga. Dagen vart väl inte riiiktigt som vi tänkt oss ;) men den va rätt okej ändå faktiskt.
Bara att det känns som att vi mest har åkt buss hela dagen -.- men sånt är väl livet, haha ;)
Dom hade nog inte räknat med att det skulle ta så lång tid att åka ner, för vi hade ca 3 timmar (om ens det) i stockholm bara. Vi hamnade på donken, sen kom vi inte så mycket längre. Men det var gott. Haha.
Sen var det dags att gå tillbaka till bussen igen typ. 
Kan iallafall säga att jag är riktigt trött nu. Var inte det lättaste att sova på bussen liksom. ;P

Imorgon har vi sista nationella i engelska. Det suger, annars hade jag lätt varit hemma och sovit imorgon..
Det borde jag ha vart lite värd efter att ha gått upp typ halv 5 idag, men näe. Nog måste jag pallra mig till skolan allt.

Nu blir det Mammas pojkar sen väntar duschen och sen sängen! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0