måndag

när det väl är kallt ute och snöar för en gång skull så blir jag sur över det istället. Man fryser ju fan ihjäl så fort man kommer utanför dörren!! inte okej alltså.

kan ju btw säga att min morgon började super bra när jag höll på att kliva på en död råtta.
eller gjorde den? NEJ DET GJORDE DEN INTE. Var det okej? NEJ DET VAR DET INTE. värsta på länge. blä!

råttan förstörde allting så att jag höll på att missa bussen också, men kom iaf till skolan en sväng, fast utan att orka gå på lektion, sen åkte jag hem, köpte godis och nu ska jag snart lägga mig under mitt varma täcke <3 och titta på film. Måste plugga matte också men det får faktiskt vänta ett tag, orkant nå.

åh jag lyssnar sönder higher låten som erik sjunger, åh :') fint. bäst.
BTW SÅ ÄR DET BARA 4 DAGAR KVAR TILL JULLOV, SKÖNTSKÖNTSKÖNT!

-


baby just hold my hand, and never let me go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0