it's only in your dreams

Jag orkar inte att du inte bryr dig, att du skiter i allt.
men okej, det är ditt val. Från och med nu, så bryr inte jag mig heller.

Jag har haft en mysig dag med jessica i mora och nere på rättvik.
Vi gick runt och kikade lite och så, fick med mig en vibrerande mascara hem. Eh, vibrerande mascara liksom? men visst. Sen åt vi pizza.

Haha man blir deprimerad av att lyssna på lugn musik. =( inte okej.
Btw så somnade jag inte fören vid halv 3 inatt, så man kan verkligen säga att jag failade med de där att lägga mig i tid ja ;) haha aja, sånt som händer. Därför är jag jätte trött nu och gör ett nytt försök med den där tidighetsgrejen ikväll. Om jag orkar.
Ont i armen och benet har jag fortfarande också..

Nu ska jag mysa ner mig med filt i soffan och äta lite godis.
så puss.



saken är bara den att jag saknar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0