nu e de slut på veckan, de e dags för fredagsmyyyys!

kan det inte ta att komma lite snö nu? seriöst det är helt grönt ute ju.... =( inte okej!
ikväll kommer jag att missa idol, jag kommer att missa älsklingsErik. Fast tror jag hinner hem till röstningen iallafall.
Anledningen till att jag missar idol är att jag ska på hockey, med Anna. Och det är bra så det jämnar liksom ut sig lite grann. Puss på't.

Nej nu ska jag allt kila till skolan en vända. Hörs sen.


vet att ni fortfarande älskar mina seriösa webcambilder!
hahahaha.

Kommentarer
Postat av: linda

vad vare som var jobbigt? :D

ååååkej, när blir bröllopet rå? ;)

2009-12-12 @ 13:40:48
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0