onsdag

sitter i köket och lyssnar på radiojulkalendern/sitter vid datorn/försöker att plugga. Det går inte så bra. Julkalendern stör jag mig så mycket på att jag inte kan göra så mycket mer än att bara sitta och störa mig på den. -.- haha.
Och medeltiden, renässansen, klassismen och allt sånt där skit kan ju bara ta och hoppa i sjön.
Varför ska man kunna sånt där för? det var ju ändå länge sen? åh.

Btw så öppnade jag min första lucka i min chokladkalender nyss!
Det var gott. Så jag öppnade även den andra, och den tredje, och den fjärde, och ja ni fattar.
efter den sjunde fick jag lite ont i magen. Men de vare värt!

Ajaaaaaaaaa, blir inte smartare av att sitta här och glo. Ska plugga vidare ett tag till. Sen skiter jag i de där, det får gå som det går. Jag orkar ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0