torsdag

tjatja!
Ledig idag ju, så har precis vaknat. Igår kväll kunde jag verkligen inte somna, det bara gick inte ;o fett arg blev jag. Jag bara låg där och vred och vände på mig i flera timmar. Men aja, verkar som att jag somnade tillslut iallafall.

Ser ju btw nästan ut som att vi kommer att få en vit jul i år ändå. Det slutar aldrig snöa, och det är nästan mycket snö nu. Men när man väl har vant sig så är det ändå rätt mysigt med snön och kylan. Även om man fryser ihjäl lite.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen drar jag ner på storstaden en sväng ;)
ska kolla skor osv. Seeeeen så kilar jag till Falun och blir kvar där över natten.
Egentligen skulle jag inte till skolan imorgon, men jag och linda går dit ändå, bara för att vi älskar det så mycket.
eller? ;)

Aja, hörs imorgon efter att jag har fått jullov på riktigt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0