trevligt

Nationella provet gick asdåligt, helt ärligt. Men jag orkar inte riktigt bry mig just nu. Som med allt annat ungefär ;)
men jag tror på att allt löser sig med tiden, även om det kan vara lite jobbigt ibland, hihi.

Det blir fredagsmys hemma ikväll, jag orkar inte riktigt göra något. Trött och ont i huvet så det blir skönt att titta på Erik (idol) och sen kanske kunna komma i säng inte allt för sent, så att man får sova lite också. Kan vara rätt skönt med lite sömn ibland också liksom ;)

Jag fick en trisslott av mamma så brb nu ska jag bli miljonär!
puss.


såhär ser våra blommor ut i skolan btw, det är inte okej...

tror inte att jag och Linda skulle överleva skolan utan soffa faktiskt.
utan den skulle vi nog bli som blommorna i skolan ungefär, haha!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Ska du se idol ikväll? :)

2009-12-04 @ 19:39:23
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: linda

haha den var rolig! utan soffa blir vi vissna, helt sant <3

2009-12-04 @ 20:45:38
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0