vart är du john blund?!

jag kan inte sova. Lovar jag blir tokig snart. Så jääävla irriterande. JOWEFNORANGIARNGIAGMAG.
ÅH.

klockan är snart halv 5 och jag har ont i hela kroppen av allt försökande till att somna. Eller det kanske inte är därför jag har ont, vet inte varför. Men jobbigt är det iallafall.....
önskar jag sov som en stock i min fula säng som alla andra just nu. Buhu.

tänker gå upp och värma lite mjölk nu, och hoppas på bättre tider.
eller varför inte sitta och titta om det trillar ner någon tomte ur öppna spisen?
hinner nog med båda.

Kommentarer
Postat av: JENNIEEE

du kanske var så nervös inför julafton så du inte kunde somna helt enkelt :o

2009-12-24 @ 23:03:26
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0