baby.

trött tjej hej.

funderar starkt på att gå och lägga mig. Med dåligt samvete över att ha pluggat ca, INGENTING idag.
förvånade? nä tänkte väl det.

Men innan jag kryper ner under mitt rosa täckte och drömmer fina drömmar hela natten (ja för inatt SKA jag drömma fina drömmar efter att ha vaknat upp kallsvettig av mysko mardrömmar typ 3 nätter i sträck nu) så ska jag berätta om den bästa, finaste, underbaraste saken som finns i mitt liv just nu.
Jag kan inte andas utan den, inte sova utan den. Kan ni gissa vad det är?
jo, nässprayen ♥  jag har ingen aning om hur man stavar till det, men bra är det. Jätte bra.
Utan den så skulle jag nog inte överleva i den här perioden av mitt liv, haha. Eller kanske, men knappt.

Åh, på söndag är det första advent. Fint.
Och imorgon är det fredagsmys, så kom & mys med mig!
all i want to do i mysa mys. (hahaha)

godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0