chacha i'm back! ;)

okej, i brist på annat, så tänker jag ta tag i det här med bloggandet igen.
Bara för att jag inte har något liv och har legat i sängen och vart bakis hela dagen.

funderar på om jag ska bjuda på några bilder ifrån teneriffa osv.

here we go;


här drog vi. Flygplats.


fan vad segt det går att ladda upp bilder -.-
vi mellan landade i skottland! , och stannade där över en natt.


ett litet (rätt stort) hopp, och vi är framme på teneriffa.
mamma och jag.


haha!, jag tyckte att vi skulle ta ett familjeporträtt med själutlösaren.
fastän kalle så snällt erbjöd sig att knäppa kort.
så ja, stoffer, jag, pappa och mamma.



fan vad segt det går...
här steker vi en sväng på väg till stranden.


haha tjena ivan.


haha ja. jag vet inte ja.


ja jag har räkchips i munnen ;)


sen var det ju även dags att dra sig hemmåt.
efter 2 veckor i värmen så längtade jag faktiskt att få komma hem till kylan.
fast det ångrar jag dock nu ;)

det där var bara några utav våra ca 300 bilder.
orkar inte mer nu! puss.


Kommentarer
Postat av: linda

YAAAAAAAAAAAAAAAAAY! :D

fina bilder snygging ;) (y)

2009-11-08 @ 23:48:35
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0