Ge mig lite chips vettja.

jag orkar inte mera nu, jag skiter i det här. Eller det där. Eller hur man nu ser på det.
Jag har tänkt så, så många gånger nu, men ändå aldrig gjort något åt saken. Men det är nästan dags nu.
Om det inte blir någon ändring. För jag orkar inte. Klarar inte av det.

jag vill ha det som det var förut.

IMORGON ÄR DET FÖRSTA ADVENT. ♥
jag peppar jullov som fan, 11 skoldagar kvar! Förstår ni hur fint det är eller? 11 dagar. Det är ju nästan ingenting.

sen blir det nyår(som jag har börjat tagga inför redan nu, sälen?), och ett nytt år. 2010. Och det ska bli mitt bästa år någonsin. Jag lovar. Bort med allt gammalt och ta tag i livet med nya friska tag. Det kommer bli bäst! Det ska bli bäst. Mitt bästa år någonsin. Jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0