GODNATT

Nu så har jag äntligen duschat efter att ha velat fram och tillbaka i ungefär 2 timmar, har inte orkat resa mig från stolen men tillsist så släpade jag mig äntligen till duschen. Och det var verkligen behövligt kan jag ju säga er ;) verkligen. Haha usch. Inte okej, men är man sjuk så är man, okej? ;p

Nu tänkte jag lägga mig i min nybäddade säng (som min mamma bäddat mot att jag lagar middagen imorgon,haha). Jag tänkte också att jag skulle titta på den här nya filmen Paranormal activity, men bangade efter att ha bläddrat igenom den lite. Jag vågar inte nu, inte när det är så mörkt, och spöktimmen börjar om en halvtimme ;) haha. Det får bli imorgon eller någon annan dag.

men nej, nu ska jag hopp i sänga! hare najs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0