hej alla faaaaaans.

jag har tröttnat på soffan. Och på att titta på gamla repriser och tråkiga b-serier på tv. Ge mig ett liv någon? haha.
eller så kan någon göra mig frisk så att jag kan gå till skolan igen (haha skrev jag verkligen det där?) fast då måste någon göra linda frisk först också, annars funkare inte :)

en hemlighet är att jag nog tänker stanna hemma imorgon också och baka kladdkaka och måla mina naglar istället för att gå till skolan. Så en hemma dag till. men jag tycker att jag är värd det lite, för jag har vart i skolan i TRE VECKOR I STRECK (!) i fredags. Så då borde jag ju få vara hemma och ta igen lite ;) även om det är segt.
och så är jag ju faktiskt inte helt frisk, min hals dödar mig fortfarande. </3 så jag får sova en dag till hihi.

haha nääää så kan man ju inte tänka. Men det gör jag ändå, oki? :D
OCH NU GOTT FOLK, så luktar det mat i mitt hus, chiliconcarne, och det är gott.

lalalalala jag vill ha jullov, och jag vill åka härifrån.
Åk med mig till danmark vettja! varför inte liksom?! voff

nu äre halv åtta hos mig snart, jag saknar peep som var med förra veckan. Han var min favorit. Så ful :')
de är bara massa tråkiga denna vecka. haha nu vet ni. Om ni inte tittar själva vill säga. Det borde ni lite, de är rättså så underhållande faktiskt. Iallafall rösten i bakgrunden, ROLIg. (y)

haha nä hajdo.

jag hade tänkt ladda upp en bild här nu, bara för att jaghar blivit så dålig på de på sista tiden..(fast egentligen har jag alltid varit dålig på de, men ssssshh)
fast då gick det inte. TOOOOO BAAAAAAD.


Kommentarer
Postat av: linda är det som är bäst

snygg fräsch design du fixat!

och ingen skolish utan mig men på tordag blir det vi mot världen igen :D med prov och allt. (jag ska sitta bredvid chrille och tjuvkika på honom så jag får mvg)



och ja, danmark! danmark är ju jättefint :) vi kan... supa oss fulla (y)



halv åtta hos mig är nästan det bästa programmet ju. men håller med om att dom var tråkiga den här veckan, typ ett emo och en töntig tjockis. hih :D



(det här var nog din längsta kommentar någonsin)

2009-11-24 @ 21:49:05
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0