JA BRA HELG HEJ :)

bra helg, väldigt bra helg! ♥

förutom att jag har blivit sjuk lite och tycker ivan mycket synd om mig själv.
Annars så har jag vart och sett bra film på bio, sovit lite för lite, vart med mega bra människor osv :)
så ja, väldigt bra helg.

Snart kommer Anna hit och avslutar min bra helg med ett bra avslut. Det låter toppen tycker jag.
Efter det så tänker jag faktiskt ta en tur upp på vinden för att hämta såna hära, vad det nu heter. Ni vet, såna där ljusstakar man har i fönstret under jul. Haha. Jag vet att det fortfarande är en vecka kvar till första advent och så, men vadå, ser det ut som att jag bryr mig?

åh, det regnar :(

Kommentarer
Postat av: linda typ

jag också... sjuk. ajdå.

2009-11-22 @ 19:11:37
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0