jag vill ha dig här, nununu.

om de va du & jag, det skulle göra mig lycklig!
naw. Alla, och då menar jag alla, borde typ lyssna på den här låten :)
http://open.spotify.com/track/1uU0vBr5sWudMB9RJUlRO4
seriöst, är det världens sötaste låt eller? jag dör lite :')

Iallafall, så hade vi då NP i engelska idag, och det gick väl lite som det gick.
Åt helvete ungefär. Men vad gör de om 100 år?
på slutet visste jag inte ens själv vad jag snackade om i min text. Men då är väl allt som vanligt antar jag.

Nä men just nu så håller jag på att hungra ihjäl. Jag måste äta, måste äta, måste äta. Typ, nu?
och sen, så måste jag plugga! Det är galet vad jag ligger efter i allt alltså. Lika bra. Fast nää..
Skriv min svenska recention någon?!

puss jag gillar att vara seriös på webcam bilder!!!


aa, och dagens outfit... hahahahhha nä alltså, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0