LÖRDAG

tjatja.
imorse drog pappa upp mig klockan 9, och tvingade mig, ja tvingade! mig att följa med ner och hjälpa till att jobba. Så ja, jag hade väl inte så mycket annat att välja mellan än att gå upp och klä på mig och följa med ner.
Men det var rätt kul ändå när jag väl hade vaknat efter någon timme ;)

Sen så tog vi en sväng upp och kikade på bandyinvigningen. Jag kan ju säga att jag har kommit fram till att bandy suger, efter idag. Och det var ungefär första och sista gången jag går på en sån match kan jag ju säga ;) Var bara massa skridskoklädda människor som åkte runt runt på en stor plan. Fattade ingenting.
så efter 10 minuter hade jag tröttnat och vi drog. Då blev det varm choklad på pappas jobb ♥

Och nu är jag hemma, trött som fan efter en lång seg dag. Ska nog lägga mig och kika på en film eller någonting. Mamma och pappa drar iväg på någon konsert i leksand eller något, och lämnar mig ensam hela kvällen. Vääääldigt mysigt. Fast nä!
jag får väl roa mig bäst jag kan här i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0