måndag måndag, ovärda måndag.

haha. JAG VET ATT JAG ALDRIG SKRIVER OKEJ? :)
det var parken i fredags och det var galet, det var sjukt, och det var super kul!

Nu tror jag allt att det är måndag igen. Jag har en kladdkaka i ugnen och det börjar lukta bränt.

Varför är det inte fredag varje dag för? Fredag, helg, fredag, helg, fredag, helg. och ja ni fattar.
förstår ni hur skönt det skulle vara eller?! Inte helt fel liksom. Kan ju vara något att fundera över,
varför man skapade jorden på 7 dagar och inte bara på en fredag och över helgen. hm. segt.

nej men alltså, jag tänkte faktiskt bara säga att jag lever ungefär.
och att, jag längtar till helg. Något mer jag längtar till, är sommaren!
jag kom på det idag när jag satt på bussen påväg hem från skolan.
Det är sjukt vad jag önskar att det vore sommar just nu. Tänk er själva!
Kunna gå ut utan jacka, göra lite vad man vill, bara glida runt liksom.
mysiga kvällar på stranden, sola, bada äta glass. åhhhhhhhhh. jag villlllllll ha sommmmmmar!

HEJDÅ.


ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0