tjabba tjena hallå! :D

ibland, har man såna stunder då man verkligen längtar tillbaka till något. saknar något.
man tänker på hur tiden bara flyger förbi och att man inte gör något vettigt av tiden som går.

jag känner att jag inte har något kvar här att göra, jag vill härifrån nu. jag har gjort nog här.

vi har apu i 3 veckor efter jul, och då tänker jag försöka ta mig härifrån. Men det är inte det lättaste verkar det som.

Ibland kan jag till och med längta tillbaka till 9an, jag vet inte varför, men det kändes som att allt var lite lättare då. Men ändå inte. Det är nog faktiskt rätt bra som det är nu. Bara att ibland får jag en sån där längtan tillbaka på något vis.

Nu tänker jag tänka frammåt, på studenten, ca 1,5 år kvar. DÅ, tänker jag dra härifrån.
Bort från rättvik. Även om jag trivs rätt bra här och så, så känns det fortfarande som att det är på tiden att få komma härifrån. Efter 17 år så har man tröttnat ganska så rejält.
min bästa vän och jag, det kommer bli vi som drar härifrån tillsammans, lever livet och börjat om helt på nytt.
Skönt :) 1,5 år, jag kan nog stå ut.

nej men, nu blir det till att titta på te och dricka andra avenyn. Tänkte jag skriva.
men det är så klart teet jag ska dricka, och andra avenyn jag ska titta på. hihi.

det går bra nu kompis det går bra nu, YO.
(ps, jag tror jag håller på att bli sjuk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0