tummen ner för egna pepparkakor.

Det vart lite pepparkaksbak idag faktist, med Anna. Fast vi tröttnade efter en plåt ;) haha så segt..
Dom blev inte ens goda :( helt tjocka och brända. Men som sagt så var iallafall degen god!
Man kan lika gärna börja köpa degen bara för att äta, och skita i att baka pepparkakorna. ;P eller iallafall jag.

Söndagkväll igen, vilket betyder skola imorgon. Och jag är taggad till tusen!!!!
eller är jag? nej det är jag inte. Orkar verkligen inte. Men ska försöka stå ut dom sista veckorna till lovet nu.

Men för att orka det så måste jag sova nu.
hörs imorgon, godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: ANNAAA

haha :D våra kakor blev inte ett dugg brända ba feta och mjöliga :(

du åt massa deg :D åt du ens någon utav våra kakor haha ? (: pusspådig!

2009-11-30 @ 00:15:35
URL: http://annaaawernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0