20 oktober

åhhhh jag hatar min dator mest i hela världen.
den är seeeeeg, och förstör mitt liv :) jag har hållt på att installera samma program i över en timme snart.
det är inte okej. Linda har lämnat mig för ett tag sen, men snart kommer Anna och håller mig lite sällskap här :)
fast nu kom jag på att hon kommer hit, precis när min buss går hem -.- haha, fast vi tar en senare för vi ska upp till donken och eta mat (h)

sen när jag kommer hem ska jag nog och hälsa på min mormor innan vi åker bort.
fast jag måste packa också så jag vet inte om jag tänker följa med.
jag tycker det är fett hemskt att behöva sen henne när hon mår så dåligt.

nej nu skiter jag snart i det här jävla ekkelprogrammet som aldrig vill göra som jag vill!
det kan inte vara normalt att det ska ta en sån här tid :(

haha hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: linda

men det går ju segare när du håller på att bloggar och har dig! :D eehu...



jag hoppas din mormor blir bättre snart! <3

2009-10-20 @ 21:13:40
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0