allergisk reaktion mot vad?

hejhej. ♥

det fick bli sjukstuga imorse, då mina utslag hade blivit mycket värre och flera.
tydligen så hade jag fått någon allergisk reaktion, men vet inte av vad. måste ha vart någon tvål eller något jag har använt, eller något annat. vad vet jag. Fick iaf chockmedicin osv, så det ska nog bli bra :) ca 16 tabletter om dagen ;o lite fult. yeye, jag åkte nyss ner och köpte nutella, och nu ligger jag framför tv;n och tycker lite synd om mig själv allt :) hahha. Men imorgon måste jag nog nästan gå till skolan igen, så mycket som jag har vart borta redan liksom. Plus att jag måste fixa en ledighetslapp, om jag ens får vara ledig något överhuvudtaget, men det får vi hoppas på.

nej nu ska jag kika vidare på scrubs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0