/ bry?

seriöööööst. min dator måste ha något fel. rip på den snart kan jag ju lätt säga. funkar inte alls som jag vill längre :( fast gör något det nuförtiden? ;) nja.

jag har precis laggt mig i sängen. är helt sjukt trött och ska strax släcka och sova. lika bra :)
imorgon, så börjar jag klockan 10, och jag har bett snällt om att få göra lite hemuppgifter och så, pga håltimmar osv, så jag kommer bara att ha en lektion, slutar vid kvart över 11. Det är värt!

kommer att få lov att bli en hel del plugg när jag kommer hem efter skolan istället, men skönare det nästan.
om det blir något gjort vill säga. ;)
nej nu skiter jag i de här och sover istället.
- godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0