nu får det vara slut på sånna här inlägg alltså.

trodde faktiskt att allt höll på att kunna bli lite bättre, tills jag insåg att jag är dum i huvudet. och att det inte alls kommer allt bli bra på ett tag. Men vet ni, nu orkar jag inte bry mig längre.
nu tänker jag skita i det mesta, i alla idioter, och ja. det får bli som det blir. Inga fler misstag från min sida :)
även om man tror och hoppas att folk kan ändra på sig, så ska man nog inte hoppas för mycket. har jag märkt.
upptäckt. ja. hur som helst, skitsamma. whatever liksom.
nu vill jag bara härifrån ett tag. 1 vecka kvar! ♥

idag har jag haft lite feber också, vet inte om det beror på mina utslag eller medicinen eller något.
börjar bli lite bättre nu iaf. ska äta lite och sen gå och lägga mig tror jag. jag har vart rättså duktig och pluggat lite idag i skolan iaf :) har gjort klart mitt jävla flasharbete nu äntligen (y) och så har jag lämnat in idottsuppgifter :)
nu måste jag bara ta tag i svenskan och engelskan. Och matten -.- Haha, jag har iaf gjort något, nu iaf. bättre än inget, right ;)

nej men ah, jag måste fan ta tag i mitt liv nu alltså, kan inte bara ligga här i sängen och äta nutella och titta på tv.
jag vill börja träna, men det finns bara ett problem. - jag orkar inte. hahha. jag vet att jag suger.

och jag vill ha något, någon, som jag vet verkligen bryr sig.
någon som kommer hit när jag ringer och säger att jag inte vill ligga här och titta på tv och äta nutella, ensam.
för ett tag sedan, så hade jag en sån. Men jag sumpade det. och det är verkligen svårt att våga chansa igen.

nej men nu ska jag inte vara så emo :) allting, eller ah, det mesta iaf, brukar ordna sig med tiden. inte allt. verkligen inte allt. men man måste kämpa lite också. visst? :)

nu vart det här ett rätt långt, ointressant och osamanhängade inlägg. Men hade inget bättre för mig.
tvingar ingen att läsa. ;)


bästa vän, ily ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0