FEM DAGAR KVAR!

haha godmorgon. ;o
eller nja.
men nästan ;) somnade direkt när jag kom hem från skolan vid halv 1 och sov till nu. nästan.
så nu lär det väl inte bli så mycket sömn i natt skulle jag tro. men men :)

det var fett ovärt att åka till skolan imorse lite, hade lika gärna kunnat stanna hemma den timmen och sovit istället. vi satt bara och tittade på någon film som bara ville lagga. fett segt. men jaja.
nu är jag snart klar med filmkunskapen iallafall. skönt det. sen blir det engelska men det orkar jag nog inte med idag riktigt.

undrar om man kanske skulle ta och börja laga lite mat. har bara ätit en ful macka på hela dagen, så börjar bli lite hungrig :)
jo men så får det bli, mat (y)
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0