2 dagar kvar.

idag är en sån där dag när allt känns lite extra bra typ.
jag är lite extra glad, lite extra snäll och lite extra duktig.
fast fråga mig inte varför, för jag har ingen aning =D

allt känns bara ovanligt bra och jag kommer på mig själv med att sitta och le för mig själv hela tiden.
fett fult.
kan vara för att folket på msn har lust att vara lite extra roliga idag, eller så är det just det, att allt bara känns lite extra bra idag.

jag vill inte somna inatt, vill inte att den här känslan ska försvinna. jag vill att det ska kännas såhär hela tiden.

får försöka hålla i de här nu. Snart åker jag bort, och jag kommer sakna vissa människor super mycket =(
jag tycker att alla ba kan ta och följa med. Fatta hur kul det skulle vara! helt galet.
men aja, jag kommer ju hem om ca 2 veckor igen om jag har tur.
fast egentligen, lite i smyg, så vill jag nog stanna borta föralltid.

nu måste jag verkligen packa!
synd att jag inte orkar.
puss ♥




Kommentarer
Postat av: linda

kul att du mår bra, men jag kom att tänka på att jag har feber ogrejer och därför kanske inte kommer till skolan imorgon heller, det betyder alltså att jag inte kommer träffa dig förens på jättelänge :o uh :(

2009-10-19 @ 20:16:57
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0