helg1

jag sitter och äter en ful mandarin som ser ut som en apelsin men smakar mandarin.
fett sliten efter helgen, som har vart rättså bra faktiskt.
fredagen kunde väl ha vart lite bättre, inge folk alls nere på city typ, och kallt som fan.
igår skulle jag & anna egentligen dra till borlänge för att titta på robin bengtsson osv,
men duktiga som vi är så missar vi såklart tåget, så vi får åka senare.
vi missade robin, fast vi såg honom en sväng när han reste sig från stolen och försvann därifrån.
mat på donken blev det iallafall, efter någon timme åkte vi hem igen för att göra oss klara för kvällen.
vi fick oväntat besök, och vi började och slutade i backa, mellan det hann vi med en random biltur till något random ställe. ungefär. kvällen blev rätt lyckad måste jag säga trots allt.
även om det blev lite segt där mot slutet ;) alla var fett otaggade förutom jag och anna som ville dra ner till rättvik och hitta nå kul. men som sagt var ingen annan så pepp på det så vi gick hem.
ja, gick. från backa till vikarbyn i inte speciellt sköna, klackade skor, regn och kyla.
det tog sin lilla tid kan jag ju säga, och vi hann bli dissade av rätt många under vägen, till och med taxi dissade oss. Vi tog oss hem iaf, och vi somnade ganska direkt, efter att vi hade ätit ;)

nu ska jag duscha sen sova, får se om jag pallar skola imorgon.
puss :*



Kommentarer
Postat av: linda

du ska allt få igen för att du inte kom hit din råtta!

2009-10-05 @ 10:27:41
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0