5:e oktober

godmorgon eller något.

jag gick nyss upp, så här länge har jag inte sovit på riktigt länge alltså ;o skönt vare.
massssa konstiga drömmar har jag hunnit drömma också. Som att min mamma & pappa skulle gifta sig,
och jag var brudtärna i luciakrona. Att det låg en svan brevid mig och sov. Att jag åt pizza varje dag i över ett år så att jag inte kunde komma ut genom dörren. Jag drömde ännu fler konstiga saker men det är inget jag tänker skriva här ;)

eftersom att jag vakndade nyss så blev det ingen skola för mig idag ju. låg och tänkte på att jag har vart borta nästan hälften av veckorna vi har gått i skolan. Det kan inte vara så bra tror jag. men nu måste jag fan skärpa mig på riktigt. om lite mer än 2 veckor så slipper jag det här ett litet tag iaf, och ni kan inte ens föreställa er hur skönt jag tycker att det ska bli. galet.

snart ska jag plugga lite, sen titta på film.
puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0