e

jag ska berätta en sak, att nyss, så fastnade det en råtta i våran råttfälla här alldeles vid mig!
jag fick panik och råtta också, den satt där och sprattla och jag visste inte vad jag skulle ta mig till ungefär.
så jag stog där på min stol och skrek på min bror, sen ringde vi pappa så fick han komma och ta bort den ;o
jag dog. jag lovar. eckligaste på länge vill jag lova. det killas fortfaradnde i mina fötter när jag går på golvet.

men men, nuså var även onsdagen i skolan avklarad. fett segt gick de, men jag överlevde idag med :)
imorgon har jag sovmorgon lite, sen sover jag hos jessica i falun, så jag behöver inte gå upp så jävla tidigt på fredag heller, skönt som fan!
passfoto ska jag ta imorgon också, bleh. döda mig typ.
tror jag har kommit in i någon slags period där mitt hår aldrig vill vara som jag vill.
hahaha. sant. alltid lika fail varje morgon, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till alltså :D hihi.

nej om man kanske skulle ta och plugga lite svenska nu alltså, våran lärare var inte alls glad på oss idag btw.
sa att vi var tröga och inte fattade någonting ungefär. hm. hahah. orkar inte.


jag vill till grekland! nu,nu,nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0