första oktober

chacha!
eftersom att det var sista september igår så är det första oktober idag.
det känns rättså dåligt faktiskt, för nu känns det som att hösten kommer på riktigt.
imorse var det tillexempel minusgrader ute. inte okej ;o
fast, det är bara ca, knappt 3 veckor kvar till höstlovet, och det gillar vi!

imorgon är det fredag (igen!) och det blir fest (igen) ja, alla som inte kommer är tråkiga! punkt.
vi lär ju frysa ihjäl ute i minusgrader osv, men men, sånt är väl livet? haha.
på tal om att frysa så är det nästan så att jag fryser ihjäl lite här redan nu, inomhus, med fleecetröja och allt.illa.

och på tal om något annat så lagade jag makaroner till middag idag, dom blev goda. jag är bäst på att koka makaroner. kung.

på tal om ytterligare något annat, så klarade jag av en hel torsdag i skolan idag! det har jag inte gjort på länge.
har vart hemma dom senaste 2-3 torsdagarna. dåligt lite. men det är den jobbigaste dagen på hela veckan, och man känner verkligen att man bara vill vara hemma.
men idag var jag där iaf, även om jag tänkte åka hem med först 13.07 bussen, sen tänkte jag ta bussen ungefär varje timme tills klockan blev 4 och jag äntligen fick åka hem på riktigt.
Imorgon, ska jag vara hemma (a) skönt!

nej, nu ska jag allt ta en dusch så att jag kanske slutar frysa osv ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0