godmorgon

chacha!

vaknade för en liten stund sen, efter att ha drömt massa konstiga mardrömmar osv.
nu ligger jag i soffan och tittar på hight school muical 1, gullig film :) jag vill ha en egen zac efron :D.
anna ligger och sover fortfarande, tråkigt lite, jag vill göra något.
igår kväll fick bli en lugn kväll, med fredagsmys. chips och dipp, cola, godis och tv. det var nog rättså behövligt tror jag, skönt. Men ikväll vill jag göra något. så vi får se vad som händer.

idag på dagen så händer det nog ingenting speciellt, städa och plugga lite kanske.
segt ;) aja, men bleh nu ska jag titta på tv, puss



Kommentarer
Postat av: Mia

High school musical har jag inte sett än :S men jag tror nog att den sk avara bra, har hört det iaf!:D

2009-10-11 @ 19:46:55
URL: http://landh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0