hm?

godmorgon godmorgon :)

det är typ fett med höst och det snurrar i mitt huvuuud. allt bara snurrar och jag fattar ingenting :)
men men! ;) haha.
jag fick faktiskt sällskap igår kväll tillslut. Lite random sådär mitt i natten, mmmmmys.

idag ska jag börja packa lite smått. Jag har ärligt talat ingen aning alls hur jag ska kunna få med mig allt som kan tänkas behövas att ha med sig. Min mamma och faster kom på den underbart bra idén att åka med bara handbagage när vi beställde resa. Nog för att det blev billigare. Men vafan, vi får bara ha med oss en väska på 6 kg eller vad det är.
dock var, men ändå. Inga toalett artiklar och sånt, typ parfym osv får man ju inte ta med sig? inte hårspray.
så allt sånt där måste vi köpa nytt när vi kommer fram. värt? nja. låter rättså jobbigt tycker jag.

jaja, nästan så jag måste ta mig en liten powernap nu alltså, fett trött. Lite film låter bra :)
och det hade inte vart heeelt fel med lite kladdkaka ;o åh. Kom och baka till mig!!!!

Mot kvällen bär det av mot vikarbyn en sväng för lite mys. tror jag :)
och imorgon är det skola igen, engelska och idrott och jag vet verkligen inte om jag orkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0