sjuk? ;o

kvällen igår blev så att vi drog till falun till jessica, och sen fick vi skjuts till någon fest i grycksbo ungefär.
det sög rättså hårt men ah, det var rättså bra ändå ;) typ. haha!

somna fett sent, så jag är typ galet trött just nu, tror jag ska sova.
fast kom nyss på att jag har svenska prov imorgon!, så jag lär fan plugga alltså. åh.
och nyss så upptäckte jag också att jag har fått värsta utslagen på mina armar, jätte mycket ;o
tänk om jag dör. läskigt lite. :(
dålig kväll med andra ord, jag vill inte att helgen ska vara slut.

nu tänker jag gå och lägga mig, haha :(
det får bli en nödpluggning, typ skriva in lite svar i mobilen eller något.
för jag orkar verkligen inte plugga, jag är ju faktiskt sjuk ;)

godnatt :D



anna, jessica och jag igår.
puss på mina bästa, jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: DUVETVEM

BAJSKORV :)

2009-10-12 @ 17:13:14
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0