Teneriffa osv.

klockan är halv 11, och det ända som ligger i min resväska än så länge är en kamera.
och imorgon far vi. Mot stockholm, sen vidare till Göteborg. På natten går planet och jag kommer landa någonstans i, skottland (?) , och på fredag drar vi vidare till Teneriffa. Det blir nog bra.
fast just nu, så känns det inte som att jag vill åka längre, jag vill nästan stanna hemma.

men nej, det blir nog super kul, jag kommer hem snart igen och då får jag vara hemma hur mycket jag vill.
Frågan är hur jag ska klara mig utan dator i nästan 2 veckor, haha! men det går nog det med.

nä men om jag kanske skulle ta och börja packa (på riktigt) lite nu.
vi hörs när vi hörs.
pussar!



hahahhahaaha, jag vet att jag är super söt!

Kommentarer
Postat av: linda

eru mongo?

kommeru från kongo elle?

2009-11-05 @ 18:38:13
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0