TRÖTT.

jag kan inte sova på kvällarna längre! :(
det började ungefär i förrgår eller så, även om jag går och lägger mig vid 10, så somnar jag inte förren efter 12 ändå. Jag bara ligger och vrider och vänder på mig i flera timmar. Vilket gör att jag blir helt galet trött såhär på morgonen. Jag mår inte ens bra idag, jag har mått illa sen igår kväll, och ja, jag gör det fortfarande. Fråga mig inte varför. Men jag känner att jag måste pallra mig till skolan iaf.
Egentligen hade jag tänkt dra till Hedemora på fest ikväll, men jag dissar nog det. Orkar inte. Det blir fredagsmys istället. Kan bli bra :)

åh jag har inte klätt på mig än och bussen går om en kvart.
önskar jag kunde gå i pyamas hela dagen. Hade inte vart helt fel.

måååste skynda. bleh. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0