asså jag orkar inte! (;

jag åkte hem efter engelskan idag, orkade inte ;)
så jag slutade klockan 11.
missade bara idrotten ändå så. När jag kom hem åkte jag ner till annas skola och satt där ett tag.
sen åkte vi och köpte icasallad (y) och fixade lite saker och så.
bland annat så shoppade vi loss på apoteket, de är grejer de! (;  hahhah anna är bezt <3

förövrigt så är det fett kallt ute, och jag har ingen varm jacka.
så jag håller på att frysa ihjäl så fort jag går utanför dörren.
därför tänker jag stanna hemma imorgon om det är såhär kallt :)
iaf köpa en ny jacka.

fast nu ska jag lägga mig under täcket och titta på en film och äta godis.
mys :*
fast tycker att någon kan komma hit och hålla mig sällskap lite faktiskt. men :)

blabla hejdå ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0