hungrig lite.

Nu har jag legat i soffan och tittat på "dumpa honom" och ätit popcorn.
mysigt. fast det hade vart ännu mysigare med lite sällskap ;)
men men sånt är väll livet.

Pappa och mamma har åkt bort, och kommer inte hem förens på söndag.
jag och bror orkar inte göra mat och tänker äta på sibylla.
glöm det jag sa om att jag inte äter sån mat längre liksom x)
hinner nog bli några sånna måltider på 3 dagar. haha!

Nej men annars så kanske jag skulle vara lite duktig och laga snitzel (stavning?;o)
och makaroner, gott!
så får det kanske blir, om jag orkar vill säga.
fett jobbigt att ba orka ta steget att resa sig och börja. haha.
aja det blir nog bra (y)

börjar bli lite sent så jag ska nog börja.
Åh imorgon har jag bara typ 1 eller 2 lektioner, dom andra inställda.
känns ovärt att åka dit ;) men ah, vi får se.
eftersom att jag redan vart hemma så mycket den här veckan kan jag lika gärna stanna hemma imorgon med xD

Btw, så vet jag en, som är sveriges, eller kanske världens, töntigaste person :) inte så dåligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0