tröttt

Klockan är över 2 och jag har inte ens gått upp ur sängen än.
dead by aprils skiva har gått om typ 2 gånger snart.

Jag orkar inte att jag alltid måste vara så slö.
jag orkar inte ens gå till skolan längre liksom. illa.

Aja, snart ska jag iallafall hoppa in i duschen,
sen vid halv 4 så ska jag ner och träffa Anna.
jag måste köpa ny mascara osv, äta kebab kanske (a)
fast nej, jag har slutat äta sånt där!
eller jag försöker iaf ;)

Synd att jag bakade kladdkaka igår som jag tänker gå och äta av snart -.-
men ajaaaa, vem orkar bry sig?

Det är iaf fredag snart, igen! ;o
veckorna går så galet fort, jag hinner inte med alls.
nog för att jag är hemma typ minst 2 gånger i veckan,
men endå (a)
nästa vecka SKA jag verkligen försöka skärpa mig, fast det kommer säkert inte gå.
menmen.

Nu ska jag duscha!
jag vet att alla ville veta det, jag vet att alla vill läsa om mitt väldigt intressanta liv :)
eller vadå liv?
asbra typ.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0