nej jag är inte emo, oki

hejsanhoppsan osv.

jag är fett trött, om någon ville veta.
det blir man om man somnar klockan 5 på morgonen och går upp typ, några minuter senare.
fast det var nog några timmar vi sov iaf, men det kändes som ungefär 2 min.
så nu snart blire att hoppa in i duschen för mig, sen sova!

bara så att alla vet,
så hatar att det är måndag imorgon, 
och jag hatar att jag måste upp tidigt för att gå till skolan imorgon.
jag hatar att jag inte kan få ligga kvar i min säng hela dagen imorgon.
jag hatar att jag inte kan få ligga kvar i min säng resten av veckan, om inte längre ;o

amen, nä.
jag önskar att det vore helg hela veckorna.
för det ända jag gör, direkt nu på söndagskvällen, är att längta till nästa helg.
och nästa helg är det marknad, tagga fest och parken osv, pepp!

det blir bra, nu ska jag sova.
godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0