24e februari

godmorgon!

Vaknade vid 8 imorse, åt frukost sen la jag mig och läste en stund. Rätt skönt. Men nu är jag skapligt trött. Jobbigt att vakna så tidigt när man ändå bara ska vara hemma. Ja, jag stannade hemma imorse också ja. Egentligen så vet jag inte riktigt varför, men jaja. Det är fint väder ute :-) Kanske skulle ta och gå ut en sväng sen, känns lite behövligt när man har setat inne i 2 dagar snart.

Vi har förresten fått vattnet avstängt här hemma till klockan 3. Såklart fick jag lov att bli akutsuperkissnödig när jag fick reda på det. Endast för att jag vet att jag inte kan gå på toaletten. haha, sjukt.

Snart kommer min farmor med mat åt mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0