GODNATT!

NU har jag äntligen en mobil som fungerar! nog för att den är från typ 1500-talet och inte ens har färgskärm, men det är en annan historia. Den funkar iallafall nästan som den ska och jag kan smsa igen, så smsbomba mig för jag har inte smsat på 4 dagar!!!! ;p

Har nyss städat mitt rum också och fick något infall om att göra om lite, och så fick det bli. Det är jobbigare än man tror att det ska vara och jag har tröttnat lite mitt i alltihopa här. Men nu när jag har börjat finns det ingen återvändo =) eller jo det gör de väl å andra sidan. Men jaja! Ska göra klart här sen ska jag hoppa i sängen för imorgon hade jag tänkt försöka komma i tid till jobbet och inte 2 timmar försent. Haha!

och bara så att alla vet så är jag galet festsugen, bjud mig på fest! =D

här hade jag kunnat lagt in före och efter bilder på mitt rum om jag hade orkat, men det gör jag inte. =) HIHIHIHHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0