vet inte varför

DITT LIV- jag har inget liv =(

Vad heter du? - isabella
I mellannamn då? - annelie
Vart bor du? - Rättvik
Trivs du där? - alltså, ibland.
Brukar du läsa horoskop? - händer
Har du körkort? - inte än!
Äger du några converseskor? - japp, rekomenderar inte att använda dom när det är -30 grader ute.
Favoritdjur? - katt! ♥
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder & sprit tror jag
Senaste konserten? - ehm, konsert och konsert men, dead by april?
Festar du? - när jag känner för det
Sprit, cider, vin eller öl? cider eller sprit
Brukar du bli för full? - nejdå :D
Antal kuddar i sängen? - fyyyra
Kan du baka bullar? - det man inte vet får man ta reda på
Bläck eller blyerts? - men hallå, spela roll?
Mc donald's eller burger king?- åh donken my love
Är du allergisk mot något? - nepp
Äger du ett busskort? - det gör jag
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön ♥
Vad åt du till frukost? - jag hann inte äta någon frukost imorse
Hur ser du ut idag? - som en alien ;o
Nästa mål i ditt liv? - eh jag vet inte?
Vad såg du senast på tv? - OS
Hur svarar du i mobilen? - hallå?
Vem ringde du senast? - Hanna
Vad sa den du ringde? - Lite olika
Antal timmar sömn inatt? - typ 10
Sov du ensam? - ja :-(
Vad innehåller din favoritnattmacka? - smör och ost


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag, jag bara jag.
Såg dig gråta : det vet jag faktiskt inte.
Du gick på bio med: hm, jag minns inte. Jo agnes var det ju! =)
Du gick på stan med: Robin
Skällde på dig: Emanuel ;o
Skickade ett e-mail till dig: kollar aldrig min e-mail


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - japp, det har jag
Bråkat med ditt husdjur? - haha ja mina fiskar, hela tiden!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - kanske


SAKER

Tar du droger? - gör du?
Dricker du?- om jag känner för det
Vad är du mest rädd för? - spöken!!!
Vart vill du gifta dig? - grekland
Vad hatar du verkligen? - KYLAN OCH SNÖN
Har du varit kär? - yes
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja :-)
Är du ett hälsofreak? - haha nej..



STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? jaaaa :'( o.e-l ;)
Är du ensam nu? - nej mamma sitter i soffan :D
Några piercings/tatueringar? - inte än
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - super duper kille
Vill du gifta dig? - jag tror det.
Vill du ha barn? - ja, fast inte 10 :D


FAVORIT

Rum i huset? - mittttttt
Typ av musik? - olika
Månad? -  sommar!!! ♥


DE SENASTE 55 TIMMARNA

Gråtit? - nej det har jag ikkee
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - ja..
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Velat säga till några att du älskar dem? nejdå haha
Träffat nån ny person? - japp
Saknat någon? - nja
kramat någon? - japp
Kysst någon? - typ
Haft sex? - nepps


SENASTE

Låt du hörde: minns inte
Film du såg: greveholm
Drink du köpte: vet ej
Mat du åt: kyckling
Gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig gjort det :D
människa du slog: robin säkert
längsta bussresa? haha jag vet inte
Irritation: huvudvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0