JAG HAR MIGRÄN..

.. men tänker pina mig genom en arbetsdag ändå. Eller jag tänker iallafall åka ner, sen får vi väl se hur länge jag orkar. Mitt huvud sprängs, jag ser suddigt och jag mår illa som fan. Fattar inte varför jag inte ligger kvar i sängen och sover idag istället. Aja jag gör ett försök, går det inte så är det väl bara att åka hem. Kommer inte ens att komma i tid, utan en halvtimme sent. Haha jag är dålig på att jobba =(

Det är askallt ute idag. - 30 grader här just nu. Åh finns verkligen ingen mening alls med att gå utanför dörren idag. Vill lägga mig under mitt varma täcke och sova resten av dagen. Resten av veckan. Resten av vintern!
Men går det? - nej det gör det inte.

Aja ska väl åka ner nu. Vi hörs senare om jag överlever.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0