jag & robin äger hemköp.

Och så var det måndag. Igen. Varje måndag känns det alltid som att det är en eeeevighet kvar tills det blir fredag. Men det går ändå hur fort som helst varje gång. Och tur är då de ändå.
Dagen på hemköp idag gick faktiskt bra. Vi hade rätt kul så dagen gick fort. =) hoppas det fortsätter så resten av dom 2 veckorna som är kvar också. ;) Fast någon tant kallade våran arbetstaktik för lekstuga =( men hon var sur. Dom andra tyckte iallafall att vi var duktiga. Och det var vi också ;) egentligen.

nu ska jag titta en sväng på tv och sen ska jag krypa ner i sängen. Börjar kanske 7 imorgon beroende på när vi vill sluta. Annars 8. Ska ta mig en funderare över de. Kanske åker till Falun efter jobbet också. Beroende på när jag slutar, som sagt.


mums på min fruktsallad!


Nej men nu blir det tv. Vi hörs senare, annars imorgon.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0