söndag

Vaknde upp pigg och glad klockan 9 imorse. Eller gjorde jag? Vaknade gjorde jag iallafall. Det är så typiskt att man måste vakna så tidigt när man får sova hur länge man vill. Fast jag somnade ju rätt tidigt, men ändå. På eftermiddagen åkte jag, pappa, mamma och stoffer iallafall ner och städade ur det sista i mormors lägenhet & sen åkte vi och hälsade på henne en sväng och lämnade lite saker. =) När vi var klara där så köpte vi pizza och åkte hem och tittade på film. Helt okej söndag ändå. Ser inte fram emot morgondagen då jag måste ställa väckarklockan på halv 7. Orkar inte jobba nå mera nu. Fast, det jag sa om att jag skulle sakna skolan när vi hade praktik osv. Glöm det. Jag saknar inte skolan ett dugg och jag önskar att jag slapp gå dit en enda gång till.

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och sova ett par behövliga timmar. Jag vill ha mera helg.. Och sportlov. Måste stå ut en vecka till. Kommer bli grejt. (y)


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Vi ska fixa boende till honom, det kommer att lösa sig. Kram :)

2010-02-22 @ 00:26:57
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0