torsdagsstress

godmorgon!

Är inte speciellt taggad på att gå till bussen som ska ta mig till jobbet om ca 20 minuter. Har inte ens börjat platta håret än och jag har i princip nyss klivit upp ur min varma säng där jag helst hade velat stanna hela dagen idag också. Men nej. Om jag nu har så bråttom så kan man ju fråga sig varför jag sitter här vid datorn liksom. Och den frågan har jag faktiskt inget vettigt svar på.. ;p

Åker till falun och träffar sötlinda efter att jag har slutat jobba. Fint.
har inte sett flickan på flera veckor känns det som.

Nä men om jag kanske skulle ta och lägga på ett kol nu va. Vi hörs la senare :-)

Kommentarer
Postat av: liiiiiiinda

sötbella :*

har vi sagt vilken tid vi ska åka? tre ellä?

2010-02-18 @ 08:21:45
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0