tack & hej

TJATJA!

Kom precis hem från hockeyn. Jag behöver egentligen inte ens berätta vem som vann, men jag gör det ändå. Leksand vann! och pelle prestberg är klockren. Så jävla härligt.

På jobbet idag har jag sprungit upp och ner för en äckligt jobbig trappa med varor typ hela dagen. Eller nej, inte hela dagen, men några vändor blev det iallafall (a) Plus att jag gick ner till rättvik imorse. Och igår, och i förrgår. Jag skulle nästan kunna kalla mig själv lite duktig. Faktiskt. Lite iallafall. Imorgon börjar jag 3, fett skönt att få sova lite.

NU, ska jag lägga mig i sängen och titta på andra avenyn =)
sen ska jag sova sova sova som aldrig förr. hihihi.
GODNATT ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0